Skip to main content

شعبان کی 15 ویں رات اور وسعت رزق

شب برآت کا رزق کی وسعت کا عمل شب برآت کی رات کو یہ عمل کرلیں انشاء اللہ روزی رزق میں اللہ تعالی بے پناہ اضافہ عطا فرمائے گا پہلے پاک صاف جگہ بیٹھ کر با وضو حالت میں اول درود ابراھیمی تین بار پڑھئیں اور پھر بسم اللہ الرحمن الرحیم پڑھے اور سورہ اخلاص پڑھے اور جب اللہ الصمد پڑھے تو اسکو 47 بار دہرائے اور سورت مکمل کرے ہر بار بسم اللہ الرحمن الرحیم کے ساتھ پڑھے  بس اسی طریقہ سے سورہ اخلاص کو 47 بار پڑھے  مطلب ہر بار جب اللہ الصمد پڑھے تو اسکو 47 بار دہرائے اور سورہ بھی 47 بار پڑھ لے بس ہر بار اللہ الصمد کو 47 بار دہرانا ہے۔ آخر میں تین بار پھر درود پڑھے  پھر کوئی بھی چیز اپنے سر سے گھماکر صدقہ کردے کچھ بھی ہو دال چاول آٹا گوشت پیسے رقم جتنی اللہ توفیق دے  وغیرہ محمد عظیم شاہ یوسفی قادری چشتی فریدی صابری اشرفی  1446ھجری 2025 عیسوی 14شعبان المکرم

نماز حقیقی کیا ہے

 

نماز حقیقی کیا ہے 


اصل نماز حقیقی کا مطلب کیا ہے  یہ کیا ہے  کیوں ہے 


نماز کی اہمیت سب جانتے ہیں اس لیے بیان نہیں کروں گا


نمازِ زاھداں سجدہ سجود است


نمازِ عاشقاں ترکِ وجود است


 نماز کا مطلب اگر ترکِ وجود ہے تو پھر سجدہ سجود کیا ہے یہ کیسے ہو سکتا ہے کہ یہ نماز تو انبیاء نے بھی پڑھی اولیاء نے بھی  طریقِ نماز سجدہ سجود ہے مگر حاصل ترکِ وجود ہےنماز یہ کہ اس کی یاد میں محو ہو جایا جائے


نماز قائم کرو میری یاد کے لیے 


جب تک بندہ اس یاد کے مقام پر رہتا ہے تو وہ نماز پڑھنے  کے بعد بھی  ہر وقت اس کی یاد میں رہنے کی کوشش کرتا ہےا 


نماز یہی ہے کہ اس کے حضور اس کی یاد میں محو اور غرق ہو جانا اس انتہا کو پہنچ جانا کہ خود کو بھول جاٸے



حضوری قلب کے بغیر نماز نہیں  ہوتی مطلب قبول نہیں ہوتی۔


 مولا علی کرم اللہ وجہہ کو جب تیر لگتا ہے تو فرماتے ہیں کہ جب میں نماز میں ہوں تو نکال لینا۔


 واقعہِ کربلا میں امام عالی مقام لڑتے لڑتے سجدے میں چلے جاتے ہیں اور شہید ہوجاتے ہیں


بخدا خبر ندارم چو نماز می گزرام


کہ تمام شد رکوعے کہ امام شد فلانے


جب میں نماز پڑھتا ہوں خدا کی قسم مجھے


یہ نہیں معلوم رہتا کہ رکوع پورا ہوگیا یا امام کون ہے


نماز یا سجدہ یہ نہیں کہ دو چار ٹکریں مار لیں یا جا کے سیدھے کھڑے ہو گئے 


بلکہ رب کے حضور سجدے میں جا کر خود کو ترک کر دینا مقامِ نیستی پہ لے آنا یہ اعتراف کر لینا کہ میں نہیں ہوں بس تو ہی تو ہے  تو سجدے میں ہو  لیکن تو نہ ہو  اور جب تو نہ ہوگا  وہ ہوگا 

نماز میں احسان کے بارے میں جب جبراٸیل علیہ السلام نے سوال کیا کے احسان کیا ہے تو بنی پاک علیہ السلام نے فرمایا کے تو خدا کی عبادت اس طرح کرتو اس کو دیکھ رہا اگر اس طرح نہیں کرسکتا تو یہ کر کہ خدا تجھکو دیکھ رہا ہے یہ پوری کی پوری تصوف بیا ن کر دیا گیا کہ جب بندہ امید اور الفت اور محبت سے اسے دیکھے گا تو مشاھدہ حق حاصل ہوگا اور جب خدا اسکو دیکھ رہا ہے تو اس سے خوف خدا پیدا ہوگا اور یہ دونوں ہی تصوف کی اصل ہیں اور بندہ ان دونوں کے بیچ ہے یعنی خوف اور رجا ٕ محبت الفت سے دیدار مشاھدہ حاصل ہوگا اور خوف سے اھل تقوی ہوگا۔


اسکو ہی معراج مومن کہتے ہیں


نماز مومن کی معراج ہے


دید کی گر تلاش ہے سر کو جھکا نماز میں


دل سے خودی کو دور کر خود کو مٹا نماز میں


آئے گا تجھ کو تب نظر روئے خدا نماز میں


پہلے حسین  کی طرح سر کو کٹا نماز میں


 معراج ترکِ وجود ہے جس کا ابتداٸی طریق سجدہ سجود ہے لیکن ادب محبت اور شوق کے ساتھ 


جب سجدے میں جائے تو وجود خود کو ترک کر دے 


لوکی پنج ویلے


عاشق ہر ویلے


عوام کو یہ مقام حاصل نہیں


ان کے لیے نماز کا مطلب سجدہ کرنا ہے 


جب کہ راہِ سلوک کے مسافر کے لیے قلبی حضوری لازم ہے اور وہ جب حضوری کے ساتھ نماز میں ادا کرتا ہے


وہ خود کو ترک کر لیتا ہے مقامِ نیستی میں داخل ہوجاتا ہے


اس کو دیدار اور معراج عطا ہو جاتی ہے 


جب یہ کیفیت قاٸم داٸم ہوجاتی ہے تو یہ کیفیت ۵ وقت تک محدود نہیں رہتی ہر وقت ہوجاتی ہے


وہ قیام میں نہ ہوتے ہوئے بھی ہوتا ہے ، سجدے میں نہ ہوتے ہوئے بھی ہوتا ہے


گویا ظاہری نماز میں نہیں ہوتا پرنماز عشق میں ہوتا ہے نمازِ وقتی وقت پر پڑھتا ہے اور نمازِ دائمی نمازِ عشق میں ہر وقت مشغول رہتا ہے 


جیسے نماز میں ہر شے کو ترک کر کے یکسو ہو کر اس کے دربار میں حاضر ہو نا ہوتا ہے اور پھر غرق ہوجانا چاہٸے بس اسی طرح عاشق کیفِ استغراق میں ہر وقت ہوتا ہے ایسے اسے نمازِ عشق نمازِ دائمی حاصل ہو جاتی ہے 


کسی لمحے حق سے غافل نہیں ہوتا ہر وقت محوِ دیدارِ یار ہوتا ہے 


تو وہ جو دم غافل سو دم کافر پہ پورا اتر جاتا ہے


لیکن نمازِ وقتی کے ساتھ ساتھ


نمازِ عشق کوئی اور شے نہیں


ادائے دید سراپا نیاز تھی تیری


کسی کو دیکھتے رہنا نماز تھی تیری


اذاں ازل سے ترے عشق کا ترانہ بنی


نماز اس کے نظارے کا اک بہانہ بنی


طالب دعا

محمد عظیم شاہ یوسفی قادری چشتی صابری


١٤٤٤ hj 2022 

Comments

Popular posts from this blog

SONs OF JOSEPH (HAZRAT YOUSUF allehe salam

Israel and the Lost Tribes: In order to find out who these Muslims Bani-Israel from Khurasan are, it would be important to critically examine the history of Israelites. Prophet Jacob (AS), or Hazrat Yaqoob (AS) in Urdu, was the son of Prophet Isaac (AS) or Ishaq in Urdu and grandson of Prophet Abraham (AS). He was popularly known by his alternate name “Israel”. All of his children were subsequently called Bani-Israel or Israelites i.e. the descendants of Israel (Jacob). Prophet Jacob (AS) had twelve sons, one of which was Prophet Joseph (AS) or Hazrat Yousuf (AS) in Urdu and Prophet Joseph (AS) had two sons. The Bani-Israel, consequently, are divided into thirteen tribes i.e. eleven from Prophet Jacob (AS) and two from Prophet Joseph (AS). The names of these sons of Jacob (AS) and Joseph (AS), which are in turn the names of the tribes of Bani-Israel, are: 1. Reuben 2. Simeon 3. Judah 4. Issachar 5. Zebulun 6. Dan 7. Naphtali 8. Gad 9. Asher 10. Levi 11. Benjamin 1...

شب برات کے بعد مغرب کے چھ نوافل

  شب برات کے نماز مغرب کے چھ نوافل   اولیا ء کرام  رَحِمَہُمُ اللہُ السَّلَام  سے ہے کہ مغرب کے  فرض وسنَّت وغیرہ کے  بعد  چھ رَکعت نفل (نَفْ۔لْ)   دو دو رَکعت کر کے  ادا کئے جا ئیں ۔  پہلی  دو رَکعتوں سے پہلے یہ نیت کیجئے:   ’’  یا اللہ  عَزَّوَجَلَّ !ان دو رَکعتوں کی بر کت سے مجھے درازیِ عمر بالخیر عطا فرما۔ ‘‘  دوسری  دو رَکعتوں میں  یہ نیت فرمایئے:   ’’   یا   اللہ  عَزَّوَجَلَّ !ان دو رَکعتوں کی برکت سے بلاؤں سے میری حفاظت فرما۔ ‘‘   تیسری  دو رَکعتوں کیلئے یہ نیت کیجئے:   ’’   یا اللہ  عَزَّوَجَلَّ !ان دو رَکعتوں کی بر کت سے مجھے اپنے سوا کسی کا محتاج نہ کر۔ ‘‘   ان  6 رَکعتوں میں   سُوْرَۃُ الْفَاتِحَہ کے  بعد جو چاہیں وہ سورَتیں پڑھ سکتے ہیں ،  چاہیں توہر رَکعت  (رَکْ ۔عَت)   میں   سُوْرَۃُ الْفَاتِحَہ کے  بعد تین تین بار   سُوْرَۃُ الْاِخْلَاص   پڑھ لیجئے۔...

Anbiya KAram ka Ansaab Sajra